buffer right
buffer right
ברוך הבא, אורח
שם משתמש: סיסמא: זכור אותי
  • עמוד:
  • 1

דיון: תופעות לוואי של אסציטופראם של טבע

תופעות לוואי של אסציטופראם של טבע לפני 3 שבועות 2 ימים #11151

בוקר טוב, התחלתי לקבל את הכדורים במינון של חצי כדור לשבוע ראשון
מקבלת אותם כ6 ימים
מאתמול התחלתי להרגיש בלבול, בחילות ועוד כמה תופעות לוואי נוספים
השאלה שלי האם זה משהו חולף ושעוד יום יומיים הסתדר או שכדי לגשת לרופא להחליף כדורים מאשר והם לא מתאים לי?
אודה לתשובתכם
הנהלת האתר ביטלה גישת כתיבה ציבורית.

תופעות לוואי של אסציטופראם של טבע לפני 3 שבועות 19 שעות #11155

שלום
לעיתים קרובות תופעות הלוואי מתחילות התחילת הטיפול וחולפות לאחר זמן. אולי כדאי להתחיל במינון נמוך יותר. תתייעצי בכל אופן עם הרופא שלך.
בברכה
ד"ר רון דבי
נוירולוג
הנהלת האתר ביטלה גישת כתיבה ציבורית.
  • עמוד:
  • 1
זמן יצירת העמוד: 0.268 שניות
לפרטים נוספים או לשאלות הנכם מוזמנים להיכנס לפורום נוירולוגיה

ייעוץ ע"י ד"ר רון דבי מזכה בהחזר כספי ע"י הביטוחים המשלימים של כל קופות החולים (כללית מושלם, מכבי זהב, מאוחדת עדיף ושיא, לאומית זהב) וביטוחי בריאות פרטיים.
(בהתאם לתקנון הגופים המבטחים)
מנהל ועורך רפואי- ד"ר רון דבי, מומחה לנוירולוגיה ולמחלות עצבים ושרירים
  מרפאת מומחים Top Medical רח' מדינת היהודים 89 הרצליה טל:09-9509697, פקס: 0732599099

כל הזכויות שמורות לד"ר רון דבי נוירולוג, מומחה לנוירולוגיה