buffer right
buffer right
ברוך הבא, אורח
שם משתמש: סיסמא: זכור אותי
  • עמוד:
  • 1

דיון: תופעות לוואי של טופיתרים

תופעות לוואי של טופיתרים לפני 10 שנים 6 חדשים #580

  • תמי
  • תמי's Avatar
אני מטופלת מזה כחודש בטופיטרים (200 מ"ג ביום) למניעת פרכוסים וזאת לאחר שהדפלפאט כרונו 500 גרם לירידת ערך הכדוריות הלבנות בדם ונאלצתי להחליפו בהוראת הרופאה המטפלת.
מאז השימוש בטופיטרים אני סובלת מתחושת זרמים בכפות הידיים והרגליים ובאיזור השפתיים. תחושת צריבה ועקצוצים.
האם זה תקין?
הטיפול התרופתי ניתן לי למניעת פרכוסים וזאת לאחר שעברתי ניתוח להוצאת מנינגומה לפני כשנה וחצי. לאחר הניתוח היו לי שני התקפי פרכוסים עם איבוד הכרה בהפרש של חצי שנה. ואחר כך לא היו לי יותר. היו 3 מקרים של אאורה לפני 7 חודשים ללא איבוד הכרה.
האם אצטרך לקחת תרופות למשך תקופה ארוכה??
(אני בת 50) התרופות עושות לי רע והייתי מעדיפה בלעדיהן אבל אני חוששת להפסיק בגלל כל האזהרות בהוראות הנלוות לתרופות וכמובן שלא אעשה זאת על דעת עצמי.

אנא עצתך
הנהלת האתר ביטלה גישת כתיבה ציבורית.

תגובה:תופעות לוואי של טופיתרים לפני 10 שנים 5 חדשים #611

תחושת זרמים

שלום

תחושת הזרמים תתכן כתופעת לוואי של הטופירמט. מאחר שהיו לך מספר התקפים אפילפטים תצטרכי לקחת את התרופות לתקופה ארוכה. תצטרכי פשוט למצוא תרופה שתתאים לך. לא הייתי מציע שתפסיקי את הטיפול, מאחר שהדבר יעלה באופן משמעותי את הסיכון שלך להתקף אפילפטי על כל המשתמע מכך.

בברכה

ד,ר רון דבי
הנהלת האתר ביטלה גישת כתיבה ציבורית.
  • עמוד:
  • 1
זמן יצירת העמוד: 0.207 שניות
לפרטים נוספים או לשאלות הנכם מוזמנים להיכנס לפורום נוירולוגיה

ייעוץ ע"י ד"ר רון דבי מזכה בהחזר כספי ע"י הביטוחים המשלימים של כל קופות החולים (כללית מושלם, מאוחדת עדיף ושיא, לאומית זהב) וביטוחי בריאות פרטיים.
(בהתאם לתקנון הגופים המבטחים)
מנהל ועורך רפואי- ד"ר רון דבי, מומחה לנוירולוגיה ולמחלות עצבים ושרירים
 הרצליה מדיקל סנטר רח' מדינת היהודים 89 הרצליה טל:09-9592555, פקס: 0732599099

כל הזכויות שמורות לד"ר רון דבי נוירולוג, מומחה לנוירולוגיה