buffer right
buffer right
ברוך הבא, אורח
שם משתמש: סיסמא: זכור אותי
  • עמוד:
  • 1

דיון: תופעה מוזרה עקב הפסקת אלטרול 25

תופעה מוזרה עקב הפסקת אלטרול 25 לפני 11 שנים 3 שבועות #1226

  • וסנטי
  • וסנטי's Avatar
אני בת 48 , ולוקחת כבר כמה שנים אלטרול 25 , בלילה, (בהמלצת נאורולוג) עקב כאבי ראש (קסדה) כל בוקר. זה מאוד עוזר לי ומונע את כאבי הראש. ניסיתי לרדת ל-10 אך זה לא עזר. לאחרונה החלטתי שאני אנסה לא לקחת כל יום את האלטרול וכך אולי להפסיק בכלל כדי לא לקחת כדורים כל חיי.
כבר שבועיים שאני לוקחת את הכדור רק 3 פעמים בשבוע במקום כל יום. בהתחלה היו כאבי ראש אבל עכשיו הם פוחתים והולכים. התופעה המוזרה שמתרחשת ואני לא יודעת אם ליקשור את זה להפסקת הכדור זה שאני לא ישנה בלילה. זאת אומרת אני כן ישנה כי אני חולמת (ולא חלומות בהקיץ) אך בתחושה שלי אני כל הזמן ערה. אני קמה בבוקר בתחושה שהייתי ערה כל הלילה והייתי מודעת לכל המתרחש, ורק בזכות חלומות שאני זוכרת מפעם לפעם אני מבינה שישנתי.
זה מצב שמאוד מדכא אותי ואני מבקשת עזרה דחופה האם יש קשר בין הפסקת הכדור כל יום לתופעה מוזרה זו, שמתרחשת כל לילה וגם אם אני ישנה בצהריים.
תודה
הנהלת האתר ביטלה גישת כתיבה ציבורית.
  • עמוד:
  • 1
זמן יצירת העמוד: 0.249 שניות
לפרטים נוספים או לשאלות הנכם מוזמנים להיכנס לפורום נוירולוגיה

ייעוץ ע"י ד"ר רון דבי מזכה בהחזר כספי ע"י הביטוחים המשלימים של כל קופות החולים (כללית מושלם, מאוחדת עדיף ושיא, לאומית זהב) וביטוחי בריאות פרטיים.
(בהתאם לתקנון הגופים המבטחים)
מנהל ועורך רפואי- ד"ר רון דבי, מומחה לנוירולוגיה ולמחלות עצבים ושרירים
 הרצליה מדיקל סנטר רח' מדינת היהודים 89 הרצליה טל:09-9592555, פקס: 0732599099

כל הזכויות שמורות לד"ר רון דבי נוירולוג, מומחה לנוירולוגיה